Ny vecka...

Så har helgen passerat och veckan kommit igång...
Dock blev det inte så mycket vila under helgen eftersom vi åkte över till en annan skola där det också fanns volontärer och pluggade tillsammans med dem. Det är så programmet är upplagt, en ledig helg varje månad.
Jaja. Jag ser till att ta ut ledig tid ändå.

Drömde en dröm inatt om en person som det varit mycket fram och tillbaka med. En av de bästa drömmar jag någonsin haft faktiskt. Jag ska se det som ett tecken ^^

För övrigt så måste jag se till att ringa körskolan idag samt tvätta mina kläder...

Hoppas att alla där hemma har det bra, önskar på många sätt att jag vore där... Samtidigt är det väldigt varierande och lärorikt att vara här, så jag är nöjd trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0