OL-camp!

Nu är jag här och det känns bra. Vi kommer ordna denna Olympic Weekend under tre dagar och sen håller den på fredag och lördag. Jag kommer hjälpa till med tisdag och onsdag, resten av dagarna ska jag fixa maten till alla ungdomar som kommer.

Det känns även bra att vara här eftersom vi i min grupp inte haft så bra erfarenheter av våran lärare. Vick (som läraren heter) har inte direkt varit en så bra lärare kan man säga, Ingen av oss har känt något stöd från henne. Problemet är att hon inte förstår sig på människor speciellt bra.

Jag har skrivit en uppgift om hur jag upplevt organisationen hittills, där jag skrivit både det bra och det dåliga. Förhoppningsvis kommer hon försöka ändra på sig när hon läst den, men annars får jag prata med henne.

Det som är bra är att alla andra volontärer är riktigt schyssta och även de andra lärarna (som jag tyvärr inte träffat så mkt). Träffade en skotte igår som ska reparera det stora vindkraftverket de har här, han sa att jag kunde få komma upp till toppen om jag ville! Då ska jag ta med kameran :D

Har bokat biljetter för hemresan 7-9 september, känns riktigt bra att få komma hem en sväng! Det ska bli riktigt skönt att träffa familjen igen och även några vänner (kodnamn: Bert och Albi).

Nu är det nog dags för lunch, så ska röra mig.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0