Talangkväll

Har varit här och förberett OL i några dagar nu. Det har varit Palestinsk dans och talangkväll, vilket var väldigt skoj.
Uppträdde med några låtar den kvällen och fick se många andra talanger också ^^
Jag har också bestämt mig för att gå en musikutbildning när jag kommer hem. Känner att det är vad jag verkligen vill göra, även om det inte direkt är den säkraste inkomstkällan.

Det enda lite tråkiga är att det regnar väldigt mycket, hoppas att det blir bättre väder imorgon, när allting börjar.
Å andra sidan får man tänka på det gamla talesättet: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

Det ska bli jätteskönt att komma hem :D
Visst är det bra här och sådär, men jag har ju saknat alla. Jag ser ju också fram emot att få komma till Afrika, även om den biten förmodligen kommer bli ännu svårare än att komma till Danmark.

Ska fortsätta jobba nu!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej,
ja då är det september och jag undrar har det varit sommar? Kul att du kommer hem nästa helg. Vi får höras av om tiderna. Idag är det Sensommarkonsert i kyrkan och "Min kör" ska bidra med två nummer Morning has broken och I folkviseton tillsammans med Leif (som jobbade på Gottfrids musikaffär) som har skrivit arret till den senare och spelar piano till den första.
Eva

2007-09-01 @ 11:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0