Vänner

Det är först nu som jag inser hur väldigt mycket mina vänner betyder för mig...
Nu när de inte finns här längre märker jag hur mycket jag uppskattar deras sällskap. Man saknar sånt som man inte har, som det heter.

Jag märker hur mycket gemensamt jag har med mina vänner och att den gemenskapen inte är något man hittar hos vem som helst.

Det samma gäller familjen. Det är först nu som jag verkligen inser hur mycket stöd, trygghet och stabilitet familjen och hemmet har gett mig. Här finns inte alls någon stabilitet i jämförelse, inte alls.
Jag menar, seriöst så är det väldigt halvdant ibland. Det märks att folk inte har koll. Det är stor skillnad från hemma.

Jag har en ledig helg varje månad, vilket är rätt dåligt. Jag menar, man behöver vila ibland också, få ta det lugnt och återhämta sig för att kunna vara mer effektiv sen.
Kan skriva upp alla datum på de lediga helgerna, utifall någon vill komma och besöka! Säg gärna till i god tid, men om ni kommer på det i sista minuten så kan det funka ändå.

18-19 augusti, dvs nu i helgen.
8-9 september
27-28 oktober
24-25 november

Sen har jag julledigt 21 december till 6 januari så då kommer jag vara hemma sista gången innan jag åker till afrika... Det kommer vara skönt att få vara hemma såpass lång tid.

Ni får gärna höra er av till mig, det betyder mycket. Gå in på msn och kolla om jag är där, skriva ett mail eller bara en liten kommentar. Även om jag inte svarar så fort alla gånger så beror det bara på att jag har mycket att göra.
Ett tack till Albi som suttit inne på msn och sett till att jag haft kontakt med en annan Mupp.

Kommentarer
Postat av: Lina

hejsan, ursäkta att jag inte skrivit något än... Det är nått jag måste komma ihåg!
Jag saknar dig plast bror, och diskussionerna om rollspelsregler och utskällningarna för att jag ätit för dåligt (jag äter bra nu... oftast). Tänker på dig och hoppas att du har det bra i danmark och att du inte jobbar för hårt, ta hand om dig själv det är det viktigaste! Kom ihåg att meditera.
kram
/Lill syrran

2007-08-15 @ 11:33:42
Postat av: Albi

aaw :') I'm here for you <3

2007-08-16 @ 17:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0