Lajv

Idag åker jag iväg till lajvet.
Jag hoppas att det kommer bli bra, känns skönt att få komma bort från allt, men å andra sidan så kommer det dyka upp en massa saker där.
Hoppas att jag kommer kunna ta det lugnt där utan alltför stora problem.

Känner att jag behöver stabila människor omkring mig just nu, såna som inte kräver så mycket.
Jag orkar inte riktigt fixa massa saker som det är. Vill liksom kunna fokusera på mig själv ett tag.

Jag har liksom kommit åt en känslig punkt inom mig som länge hindrat mig. Det tar på krafterna att fixa till sånt.
Då behöver jag bra musik, stabila vänner och kul saker att göra. Jag blir liksom lite extra känslig när andra har det svårt just nu.

Måste få i mig lite mat och dryck känner jag. Behöver all energi jag kan få.
Sen får jag ta och fixa lite till energi och sen blir det läggdags för mig.

Such is life.

Kommentarer
Postat av: blondie60

Jag hoppas att det blir bättre för dig när du far iväg, fast man kan ju aldrig fly sina problem. Jag har börjat skriva dikter efter en tragedi som hände vid midsommar, den ändrade mitt liv. Har skrivit flera dikter. Dom kommer spontant ur mig när jag mår dåligt. Annars så bloggar jag som vanligt eller nästan. Jag är ju inte så glad som förr.../ Pinglan

2007-08-02 @ 23:51:59
URL: http://nuelleraldrig.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det är bra att du gör dom saker du gör just nu, med vänner, musik, och aktiviteter men du behöver även någon att PRATA med som inte är involverad i ditt liv. Ha det så gott nu! / Pinglan

2007-08-02 @ 23:54:31
Postat av: Patrik

Det känns bättre nu, men det är alltid nya utmaningar i livet, vart man än kommer...

2007-08-03 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0