Hej igen

Kan först och främst säga att jag lagt upp en lista över de romaner jag läst på bloggen, kolla http://within.blogg.se/boklista!

Kanske kommer fixa betyg på böckerna en vacker dag också, men det återstår att se.
I slutet av månaden kommer jag åka till Sverige en sväng, vilket känns skoj!
24-28 oktober för att vara mer exakt.
Ska sätta upp massa affischer om Humana och se till att folk får lite mer kunskap om organisationen helt enkelt.

Kan avsluta med en gåta.

Den som gör mig, behöver mig inte
Den som köper mig, ska inte använda mig
Den som använder mig, kan varken känna eller se mig

Kommentarer
Postat av: Persilja

Det var en hel del böcker. Själv för jag en lista på mina ljudböcker. Håller på med "Fienden inom oss" nu av Jan Guillou. Det var länge sedan jag läste en bok analogt, vanligt.

2007-10-21 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0