35 dagar

Nu har jag varit i detta danskarnas land i 35 dagar.
I 35 dagar har jag bara träffat människor som jag aldrig känt tidigare. Två personer hade jag träffat en gång innan, men inte mer än så.
Under de här 35 dagarna har jag utvecklats väldigt mycket, på ett sätt som jag aldrig gjort under mina 20 tidigare år. Det har också varit de 35 svåraste dagarna i mitt liv och jag väntar mig inte att de dagar som kommer ska bli lättare heller. Däremot väntar jag mig att jag kommer klara av dagarna bättre och bättre ju mer tiden går och ju mer jag utvecklas.

Fick just i uppgift att sjunga "What a Wonderful World" på morgonmötet imorgon :P
De hade bestämt det i dag på morgonen, men de hade pratat danska och våran lärare kommer från Ungern så hon fick veta det alldeles nyligen. Lite skoj, men det kommer gå bra ändå ^^

Var på en cykeltur genom Fredrikshamn idag, det var väldigt skönt. Tycker väldigt mycket om att cykla faktiskt, har liksom inte upptäckt det förut. Får en känsla av frihet. Man kommer så mycket längre än om man skulle gå/springa liksom. Nackdelen är att man inte kan ta sig där vägen tar slut, men eftersom det finns så mycket väg här är det inget problem ^^
Cyklade i en timme och 20 minuter idag, nästa gång kommer det bli en lite längre tur tror jag! Kommer i alla fall få lite benmuskler av det här, den saken är säker :)

Kommentarer
Postat av: Persilja

En känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus. Han avslutade med en glad hälsning:
- Hejdå, och hoppas att ni blir bättre!
- Tack detsamma! svarade patienterna.

2007-09-06 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0