Building Weekend

Kom hem från våran Building Weekend idag, känner mig väldigt trött.
Det var rätt skoj, vi skulle hjälpa till att bygga på en skola så det var c:a 100 personer inblandade. Eftersom jag har stukat foten så kunde jag inte hjälpa till med själva byggandet, utan hjälpte till i köket istället.
Stukade foten i onsdags, men känner att det är mycket bättre idag. Kan gå på den och sådär, bara jag inte belastar den för mycket eller får för länge.

Min mobil kan inte skicka sms för tillfällen, vet inte varför, men störande är det... Ska fixa det när/om jag får tid.

Känner att jag börjar lära känna folk lite bättre häromkring, även om jag inte står någon speciellt nära.
Saknar Sanna, för det var så enkelt att umgås med henne... Kände liksom att jag bara kunde vara mig själv utan att det blev några komplikationer.
Men men, håller på att lära känna mig själv bättre och lära mig att tro på mig själv också, även om det tar tid.

Veckan som kommer har vi HIV/AIDS som tema och ska prata på morgonmötena för eleverna om det.
Ska se till att sova lite nu så att jag orkar vara någorlunda aktiv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0