Göteborg denna helg!

Fick frågan idag om jag ville åka till Göteborg och hjälpa Alf att prata om Humana och deras DI-program (som jag går).
Självklart sa jag ja, det ska bli skoj att få åka en sväng till Sverige! =D
Ska köpa Johanne Hildebrandts böcker hade jag tänkt också, de verkar bra.

Det ska bli skönt att komma bort ett tag från skolan, är liksom lite trött på att vara här så mycket. Med tanke på min stukade fot så har jag inte kunnat röra mig så mycket heller.

Är ganska trött också, har haft svårt att sova de senaste två nätterna, men tror att det inte kommer bli så mycket problem i framtiden.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Persilja

Johanne Hildebrandts ljudböcker finns att ladda ner på The Pirate Bay. Själv har jag laddat ner Fienden inom oss av Jan Guillou.

2007-10-02 @ 10:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0