"Hemma" igen

Så var olympiska veckan över och jag är "hemma" igen. Det var en rolig vecka men samtidigt blev jagtrött av att vara igång hela tiden. Jag hann med att vara med på några av grenarna som hade ordnats, jag kom trea i schackturneringen och fick medalj! Det var jag riktigt glad för.

Jag börjar komma in i min egen takt här, det har inte varit alldeles enkelt att hitta den. Ska använda dagen idag till att vara ledig och sen pluggar jag imorgon extra mycket, funkar bäst så för mig.

Jag har även börjat lära mig lite danska, vilket inte är alldeles lätt det heller. Språket är en blandning mellan gammalmodig svenska, tyska och engelska kan man säga.

Nu är det dessutom inte lång tid kvar tills jag åker hem så det känns jättebra =D
Vill gärna träffa de där hemma igen, känner att det är de människorna som ger mig mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0