Hummus

För två veckor sedan åt jag hummus för första gången i mitt liv utan att få någon allergisk reaktion. Jag har sedan dess provat denna vegetariska, proteinrika röra gjord på kikärter flera gånger och mått fullständigt bra efteråt :)
Nu kan man ju undra hur detta kommer sig? Svaret är att jag håller på med en leverkur då jag fått höra att allergier och eksem oftast beror på orenheter i levern. Leverkuren har bestått av ayurvediska piller (Indisk örtmedicin) för levern samt ett te gjort på läkemalva, fänkål, kardemumma, koriander och spiskummin.
Linser är hittills ett problem för mig, men jag arbetar mig mot att kunna äta dem också någon dag framöver!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra! I slutändan är det man själv som skapar sin verklighet ;)

2010-06-26 @ 00:22:12
Postat av: Mattias

(Kommentaren ovan var postat av mig)

2010-06-26 @ 00:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0